Recenzie (9)
Drsné časy (2005)
PROSTĚ NÁŘEZ! Ani chvíli jsem se nenudil. Christian Bale hraje pošahaného ex-mariňáka úplně skvěle. I z toho, jak si žehlí prádlo jde poznat, jaký je to magor. David Ayer je na takovéto filmy mistr. A to je tento film pouze předehrou k ještě lepšímu STREET KINGS.
Láska a sex (2000)
Romantické možná, komedie vůbec. Ani jeden z "vtipů" mne nerozesmál. Zápletka je... vlastně tam žádná zápletka není. Celý film se točí kolem toho, že Famke Janssen se snaží najít toho pravého. PROSTĚ ABSOLUTNĚ O NIČEM.
Prci, prci, prcičky 2 (2001)
Nenáročný film se skvělým soundtrackem. Příběh je primitivní, ale hodnotím ho jako jednu z nejlepších komedií.
96 hodín (2008)
Od tohoto filmu jsem si moc nesliboval, čekal jsem že hlavní hrdina bude 2/3 filmu pouze brečet nad ztrátou dcery, ale mýlil jsem se. Liam Neeson do toho skočil přímo po hlavě. Od chvíle, kdy přiletěl do Paříže, je tu akce nonstop. Tento film v kinech chyběl.
Hitman (2007)
Dobré filmové zpracování PC hry, kde o akci a krev není nouze. Možná bije do očí podobnost s filmem "Agent bez minulosti". Jediné, co mi vadilo, byl místy pokulhávající scénář.
Constantine (2005)
Film se mi líbil, zajímavý námět, dobré efekty. Peter Stormare podal dobrý výkon. Přidávám do oblíbených a hodnotím za 5*
Centurion (2010)
Tomuhle fimu nemám co vytknout, skvělé a hlavně realistické souboje suprové nasnímání krajiny a docela pěkné divošky.Pro tento film není jiné hodnocení než 5*
Bleskový muž (1996)
Skvělý film, akčním pasážím nemám co vytknout a hlášky mě rozesmívají ještě teď. Společně se Zákonem Ulice nejlepší Seagalovka.
Úplná šupa (2007)
Co tohleto má být ? Scéna ve stanu s Mistique byla tak trapná že se mi až chtělo brečet. Nemám jinou možnost než dát ODPAD!