Recenzie (111)
Jednotka samovrahov (2016)
Fakt špatný, logika naprosto žádná. Zábavnosti to trochu pobralo u Harley. Sympatie k postavám 0% Škoda peněz za kino. DC týmovky vážně nezvládá.
Unrest (2006)
Kravina nechápu jak mi to mohlo zabírat místo na HRD...
Bůh žehnej Americe (2011)
Dlouho mě žádný film tak nenadchnul jako právě God bless America. Strašně moc mi snímek připomínal rannéno Tarantina (odkaz na něj se ostatně i objeví)
Riddick: Blindsided (2013)
Animace hnus, hudba nevýrazná, dabing Diesla ok... Zbytečnost naštěstí trvající kratce
Nevinné beštie (2006)
Poloamatérský film s vizáží braku z 80tek... Atmosféra kde? Strach kde? Že se jedná o film z Rumunska no a co?
The Divide (2011)
Film, kde jsou mi všichni aktéři nepříjemní už od pohledu (včetně rádoby roztomile naivní holčičky) takže mi je víte kde je jak kdo skončí. Co se týká věrohodnosti tak jsem zaznamenal jeden moment jak matka-šlapka vysvětluje možná biblické Evě že je ve společnosti pnadrženejch a flustrovanejch pánů což mi přijde celkem málo a to jaký by to měl být rozbor ,,ponorky´´
Šiesty zmysel (1999)
Když pominu, že mi pointa došla po 25 minutách nemohu mluvit o šokujícím závěru ale Bruce se celkem snažil a klučinovi jsem jeho strach místy i věřil takže vše bylo ok...
Highlander 3: Čarodejník (1995)
A dále mělníme už zpočátku velkou sračku...
Highlander 2 - Síla kouzla (1991)
Tady se plně projevila stupidita filmů z této dekády. Vše je zde trapné, nic nepřesvědčí o jakékoliv kvalitě... Je škoda se dál i rozepisovat...
Highlander (1986)
Hvězda za Queeny, druhá za nápad nesmrtelnosti a Skotsko vše ostatní smrdí debilitou devadesátkovech ultrastupidyt...