Recenzie (72)
Slnko, seno, slanina (2013) (relácia)
Ach, prečo je náš národ taký prihlúply a márni svoj čas nad týmto a jemu podobným odpadom? Keby po tom nebol dopyt, tak by sa to nenatáčalo, to je nad Slnko, seno jasnejšie. Najtragickejšie je, že si ešte ten človek čo sedí za televíznou obrazovkou dokonca myslí, "ono to tak naozaj je". Som z toho smutný a zároveň rozčarovaný.
Náš domov (2010)
Hereza striedana dalsou herezou. Preferovanie zasluznictva atd. Tak zle na mna tento film posobil az som musel niekolko krat zadriemat. Pre mna osobne proste mimo. A to studujem teologiu 3. rok
Geissenovci - Ťažký život milionárov (2011) (relácia)
Miestami som sa naozaj veľmi slušne pobavil. :D
Amazing Spider-Man (2012)
Ani by mi nevadilo, že som kľúčovú bitku prespal, ale asi som proste k pôvodnému Pítovi citovo zaviazaný a nie som schopný ten cit preniesť na nového hrdinu. Popravde som ani nečakal, že by niečo také nastalo. Na to že film má pomerne dlhú stopáž ma až udivuje že som nadobúdal v prvej polovici dojem, že sa hlavný hrdina rozbehol príliš rýchlo. Neviem, možno je to čisto len môj dojem. Na druhú stranu dávam veľké plus množstvu drobných scén, ktoré som si niekoľko krát púšťal a slušne som sa bavil.
Sadako 3D (2012)
Tak toto bola teda strašná konina, z ktorej ma ešte viac rozbolela hlava. Škoda.
Ong-Bak 2 (2005)
Kašlem na príbeh, ja chcem akciu! A tej som mal nadmieru. Spokojnosť. :)
Donnie Darko (2001)
O tomto filme budem ešte premýšľať. Ale ten zajac bol fakt hnusný :)
Disaster Movie (2008)
Mám rád uletený humor, ale toto bolo príliš aj na mňa. * za Kim.
L'Assassinat du ministre Plehve (1904)
Originálny počin :) Nech sa páči: http://www.youtube.com/watch?v=f1Pumk97xKY .
Pláž 33 (2012) (relácia)
Čudovali by ste koľko ľudí tieto "reality-show" sleduje. Kebyže nie, asi by ich znova a znova nenatáčali.