Recenzie (46)
Chceš ma, chcem ťa (2009)
Nechutné, oplzlé, sexystické. Jedna hvězda za pár světlých vtipných momentů. Takhke si romantický film nepředstavuji.
Kurz sebaovládania (2003)
Absolutně trapný a nevtipný film. Zklamání.
Nicky Deuce (2013) (TV film)
Pro teens fajn, pobaví se.
Moje bláznivé dvojča (2011)
Teda, jak dokázal Sandler výborně a komicky zahrát Jill, na to musím myslet ještě den poté. Po dlouhé době se mi zas film s ním líbil.
Princezná a pisár (2014) (TV film)
Nepohádková pohádka, která děti ničím nezaujala.
Gappa (1967)
Tento film si pamatuji jako dítko školou povinné. Můžu říct, že jako dítěti se mi to líbilo...
Ja, Frankenstein (2014)
Akční fantasy jak má být. Tyhle filmy prostě zbožňuju. Eckhart překvapil, role mu fakt sedla (kupodivu).
Barrandovský Silvestr (2013) (relácia)
Pepíček Zíma si jednu hvězdu zaslouží. V jeho letech stále štramák a elegán.
Čertova nevesta (2011)
A mě se to líbilo. Tohle je jedna z Troškových lepších pohádek. Trikově moc hezky udělané.
Muž z ocele (2013)
Nejlepší "supermanovský" film všech dob. Jestli máte slabost pro tohoto superhrdinu, tak určitě doporučuju. Super triky, akční řežba, výborně zpracované i zahrané. Kal-El je navíc vážně fešák.