Recenzie (628)
Diablova korisť (2022)
Hned jsem veděl se ta posedlá Natalie je její dcera, z čeho vyplývá že to bylo nudný a nezajímavý. 35%
Trojuholník smútku (2022)
Dobra chutovka na tý lodi a tam mi až došlo že je to satira, ale já se dobře nasmál, na ostrově to bylo o trošku slabší ale i tak jedná se o kvalitní snímek, ten konec fakt paradní ale čekal jsem ho, stojí určitě za shlednutí a i více a nezapoměnte prodávam sračky!!! :D 85%
Pozvánka do pekla (2022)
Chvíli to vypadá nadějně, že by to mohl být slušný horor, ale postupně se to prohlubuje do čím dál vetší nudy a nic nedění. Zjistili jsme kdo jsou ty lidi a asi nikoho to nešokovalo, tak šli všichni aspon v klidu domů. 40%
Sirota: Prvá vražda (2022)
Skvělá práce maskerů, Esther vypadá stejně hrozně jako pred 13 lety:D Zatím nejlepší horor pro mně tento rok, sice o trošku horší než ve starším díle,ale mělo to dobrej děj, napětí se dalo krájet, i nějaký ten zvrat. 70%
Bullet Train (2022)
Parádní, brutální a vtipná jízda japonským vlakem, krerou jen tak nezažijete i když beruška si myslela že pojede tak jednu stanici ale vylítla až nakonečný:D 80%
Men (2022)
Opravdu byl ten závěr originalní a dechberoucí, jenomže to se nedá říct o celým příběhu který by dlouze nudný a i nesmyslný! 45%
Čierny telefón (2021)
Černý telefon je dobře natočený a je i napínavý, je tam vidět práce Scotta Derricksona. Škoda že tam není více do hloubky rozebrán příběh toho vraha, protože fakt šel z něj strach a Ethan ho zahrál skvěle. Ještě mi tam chyběl nějaký šokující nebo překvapující moment na závěr,ten tam nebyl a skončilo to rychle a tak jak všichni asi čekali. 65%
Podpaľačka (2022)
Nezajímavé, předvítalné a nudný děj! 35%
Strelený piatok (2003)
Nejlepší zpracovaní o výměne těl v komedialním duchu a to těch filmů je hodně, ale díky skvělým výkonů Lohan a Curtis je to dobrá zábava:D 80%
Sanitka (2022)
Lepší Rychle a zběsile a prvky z GTA, typický Michal Bay bez nejakeho lepšího příběhu ale za to hodně akce, honiček a výbuchů. 65%