Recenzie (1 248)
Nezlomní (2024)
Jak by řekl Ján Zákopčaník, slunce v buši. A nestydatě předvídatelný.
The Last Stop in Yuma County (2023)
Béčko, ale dobrý béčko.
Tetovač z Auschwitzu (2024) (seriál)
Knižní předlohu jsem četl, takže mírný zklamání. Ale ta milostná linka uprostřed tý hrůzy prostě funguje, hlavní dvojice dobře vybraná, i když já jako jedničku seriálu vidím důstojníka SS Baretzkiho, ten měl fakt co hrát. Co se nepovedlo vůbec, je všudypřítomná angličtina.
Soudain seuls (2023)
Není snadný točit tyhle filmy o dvou lidech, kteří trpí v podstatě od první minuty. Děj se sice vleče, ale já se vlastně nenudil. Něco málo přes padesát procent je docela podhodnocený.
Konvoi (2023)
Válečný film to sice byl, ale řekl bych, že to byl víc osobní boj mezi prvním důstojníkem a kapitánem. Seveřani mě opět nezklamali.
Opičí človek (2024)
Láska k akčním filmům u mě s věkem klesá a klesá, tudíž není divu, že se mě film líbil jen do té doby, než se z něj stala brutální řezničina. Škoda, no.
Celý život (2023)
Tak smutný, ale tak nádherný.
Vincent musí zomrieť (2023)
Tak sakra, proč musí ten Vincent vlastně zemřít? Tahle otázka mě napadala dobrou půlku filmu. Jednoduchý odpovědi se tady nenabízí, ale děj je promyšlenej a napínavější než většina hororů. Rozhodně moc příjemný překvápko.
Sleeping Dogs (2024)
Russel ty filmy furt ještě utáhne sám, ale už se u toho zadejchává, puclík jeden kulatej.
Dalva (2022)
Zajímavej přírůstek do kategorie následků zneužívání. Dětská hlavní hrdinka to zahrála skvěle, bez ní by film nefungoval. Nevím jestli je dobře, že to bylo celý pojatý takovým lehkým nádechem, protože to bylo na úkor napětí. Kdybych se u toho nerval s českým dabingem, šel bych asi vejš.