Recenzie (10)
Supergirl (2015) (seriál)
Po dvoch epizodach som sa na to vykaslal.Ale najma kvoli prichadzajucemu crossoveru s Flashom som nakoniec dal Supergirl druhu sancu.14 casti som pozrel v priebehu 1 a pol dna.Aj ked ma serial svoje slabsie chvilky,tak vacsinu casu som sa dobre bavil a som rad ze som sa k nemu vratil. edit:finalova 2cast ma dost sklamala,zato s crossoverom spokojnost.Edit2:s pribudajucimi seriami to islo do pr....
Dead Snow: Červený vs. Mŕtvy (2014)
Nad ocakavanie zvratene zabavny film.Nasmial som sa pri nom viac,ako u vacsiny US komedii.Navyse som sa dozvedel,ako sa este da precerpat nafta a dostat von zapadnute auto.A bacha na urezane ruky,lebo nikdy neviete, co vam tam potom prisiju.
Spring Breakers (2012)
Najvacsie peklo tohto roku.
Avengers: Pomstitelia (2012)
Superhrdinovia si dali stretavku a je s toho super narez.Zabavne,vtipne,paradne akcne sceny a Hulk.
Vymedzený čas (2011)
Pribeh z buducnosti.kde cas su peniaze-doslova.
X-Men: Prvá trieda (2011)
Famozne.Skveli herci,hudba,pribeh-pre mna najvasci filmovy zazitok poslednych mesiacov.
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009) (seriál)
Prva seria slabsi priemer.Atmosferu narusuje najma caste pouzivanie teleportacnych kamenov a s tym spojene nezaujimave zapletky na zemi.Po prvej serii som chcel so serialom skoncit,ale nastasie som mu dal este sancu.Druha seria je o dost lepsia.Dej sa vacsinou odohrava na Destiny s obcasnymi vyletmi do vesmiru a na planety, Epizody su o dost zaujimavejsie a putavejsie. Prva seria:40% Druha seria:80%
Insidious (2010)
Po dlhsom case som videl naozaj dobry horor,Potesil ma,najma ked som v minulych mesiacoch videl take"skvosty" ako Chain letter a My soul to take. Film ma sice pomalsi rozjazd,ale s kazdou pribudajucou minutou atmosfera hustne a hustne.Dobre ustredne herecke duo,zaujimavy pribeh.Bodaj by takto vydarenych hororov vznikalo viac.
Greek (2007) (seriál)
Season1-60% Season2-75% season3-75% season4-75%..Oddychovy a zabavny serial z vysokoskolskeho prostredia.
Neľútostný pomstiteľ (2010)
Po dlhsej dobe The Rock v akcnaku.I ked prave poriadna akcia je to,co tu najviac chyba.Miesto toho aby poriadne nakopal par prdeli tu len saskuje s revolverom.Film ma dost slusne herecke obsadenie aj ked niektori herci su tam len na par sekund .Postupne ale straca na tempe a velmi som si prial aby to uz skoncilo.Cakal som od toho viac ale aspon uz Rock zase nehra v nejakej detskej blbine.Snad to nabuduce bude lepsie.Dal by som tomu len 1 hviezdu,ale za Rocka bez kridiel a zenske obsadenie. davam 2.