Recenzie (1 384)
Musíme si pohovoriť o Kevinovi (2011)
Vyhnite sa tejto pičovine. Umelej,umelej,umelej. Jedine ak milujete Tildu Swinton.
Král z ostrova Bastøy (2010)
Tak ma to nudilo
No One Killed Jessica (2011)
Bollywood čo sa tvári ako Hollywood. Ale príbeh dobrý.
Tyranosaurus (2011)
Keď to porovnám s Monenyball, alebo Descendans... Fakt náklad.
Milí lidé (2010)
Po všetkých tých oskarovkách také iné. Andrejka nezaspala!!!
Príšerne nahlas a neuveriteľne blízko (2011)
Nevadí mi ani Bullock ani Hanks ani čo mladému vyvádzajú s očami. Udržať to bez prílišného sentimentu, nepomrkávať na diváka. Skvelý Daldry! Podľa mňa je ten fim skvost.
Hugo a jeho veľký objav (2011)
Pocta filmu. Báječný "Borat ".
Vojnový kôň (2011)
To v nedeľu popoludní dávajú takéto filmy.
Agatha Christie's Poirot - Detektív Poirot: Vianoce Hercula Poirota (1994) (epizóda)
Dúfam, že to nebude také horúce, že jeden z najlepších filmov s Poirotom. Atmosféra, celá ta omáčka ok. Ale zrazu sa tam niekde v hostinci objaví žena so znamienkom... A jej syn je ... No tak to ani náhodou. Skúsim iný príbeh toto bolo slabé.
Micro Men (2009) (TV film)
Osviežujúce. Také iné oproti amíkom.