Recenzie (284)
Denná hliadka (2006)
WTF ?!!
Abigail (2024)
Totální pitomost a ztráta času. Zdejší na horror nebývale slušné hodnocení mě tentokrát pěkně vyrektilo.
Godzilla a Kong: Nová Ríša (2024)
To Vám takhle pošlou skupinu: dítě, šašek, ženská s kobylí hlavou a černoch bojovat proti různobarevným digi monstrům a všechno pořěší včelopýr. Vůbec nevím co si o tomto veledíle myslet.
Příběhy nekonečna (2020) (seriál)
Jedna hvězda dolů za ten homodíl, jinak by to bylo dokonalý. Hudba, vizuál, tenpo, provázanost postav, nenásilné plynutí, takřka dokonalý mix.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Začátek super, první řady byly zjevení. Postupem času wow efekt vyprchal a zůstal jen dojem že se tu pouze kecá. Občas se mihne drak, nějaká ukáže kozy, nebo se někdo usere. Většina postav s tzv Matkou draků (wtf) v čele jsou nepříjemné, otravné a do sebe zahleděné karaktery, které postupem času vykrádají sama sebe. Stopáž výrazně zkrátit (méně kecat) a možná by zmizel ten dojem telenovely ve fantasy kulisách.
Barry (2018) (seriál)
Gang scény jsou brilantní, Barryho vstupy taky. Co bylo ale nebetyčné otravný je to divadlo. NoHo Hank je postava, která by si zasloužila vlastní seroš, zato pana Cousineau a tu kravku Kelly už nechci nikdy nikde vidět. Barry sám o sobě byl postavou průměrnou, komedii hrál o něco líp, do akčního hrdiny s tím svým ksichtem a utrápeným výrazem měl hodně daleko. Závěr poslední série nic moc.
Barry - Série 3 (2022) (séria)
Perfektní, určitě zatím nejlepší série.
Temný prípad - Season 2 (2015) (séria)
Utíkalo to vedle mě, k postavám žádný vztah, bohužel ani světlé chvilky v přestřelkách to na víc nevytáhnou.
Lietanie pre začiatočníkov (2023)
Na celé téhle pitomině jsou nejzajímavější představy, které téma vyvolává a poster.
Karanténa smrti (2022)
Naprostá ztráta času. Když se pak ukáže pointa, tak mě můžou vomejt.