Posledné recenzie (7)
Noe (2014)
Silné! Noe očividně podle reakcí netrefil dobu, ačkoli se fakt dost snažil. To nicméně neznamená, že nezasáhl mě. Aktuálně mám pocity na pět hvězd, ale tu pátou si nechám na druhé shlédnutí. Mám rád filmy s poselstvím, mám rád silné filmy, mám rád psychodramata a mám rád perfektní herecké výkony podkreslené vynikající hudbou. To všechno mi film bez nudných pasáží nabídl. Zkuste se na to nedívat jako na velkofilm, tohle totiž rozhodně není mainstream...
Interstate (2002)
Film je takovou kompilací různých historek, kdy když jedna skončí, neskutečně se těšíte na další, a přitom dobře spojeno v jednu dějovou linii. Mám rád filmy, které mají ty ambice něčím diváka obohatit, a pokud to dělají stylem humoru, navíc takového humoru, jaký předvedl hlavně Gary Oldman, tak je to paráda. Film je vyloženě přehlídka vynikajících vedlejších rolí, ti lidi si to hraní prostě užívají! Shrnuto - skvělé myšlenky, spousta kvalitního humoru, spousta skvělých hereckých výkonů, vynikající Gary, parádní příběh. Mňam.
Zákon starého muže (1976) (TV film)
Mám rád staré české kriminálky, tady této vévodí skvělý Höger, díky kterému by v žánru filmu klidně mohlo být Krimi / Komedie. Starý Svoboda si prostě dělá co chce a všechny si podává, od padoucha, až po kriminalisty. A ty hlášky...