Recenzie (144)
Nezastaviteľní (2013)
Tak to bych necekal, ze se takhle kralovsky pobavim :) jedna z nejlepsich oddechovek poslednich let
Star Wars: Epizóda V - Impérium vracia úder (1980)
Asi tri hvezdy ale za https://youtu.be/tzvY1OzoDbQ a https://youtu.be/A6JnGTXCkHA hvezda navic :D
Ant-Man (2015)
Úplně jiny film od marvelu. Spíš možná 3 hvězdy ale druha potitulkova me navnadila na civil war jak male dite :)
Avengers 2: Vek Ultrona (2015)
3D uplne zbytecny klasicky, akroat me z tech bryli bolela hlava.. ale jinak supr. Zhruba to co sem cekal, nasmal jsem se docela dost.. ale stejne v hlave jsem tak nak porad musel premyslet nad CA:CW, ktery podle me bude "prave Avengers 2" :) a opet se jen potvrdilo, ze Hulk je moje nejoblibenejsi postava :))
Rýchlo a zbesilo 7 (2015)
Prehnany, neuveritelny, nelogicky, az moc dlouhych pohledu od Doma... presto neuveritelne zabavny, akcni a dustojny vuci PW.. kdybych pokazde odchazel z kina s takovym nadsenim a spokojenosti, tak jsem v nem snad porad... a vycitat F&F prehnanost, je jako vycitat Homerovi lehkovaznost...
Kancl (2014) (seriál)
Za me to az tkaovej pruser neni :) docela me to bavi
Ja, moje druhé ja a Irena (2000)
Pata hvezda za to, ze muj Hank se jmenuje podle tohoto Hanka :))
Herkules (2014)
Dobra jednohubka, ke ktere bych urcite rad videl prequel o 12 ukolech :))
Interstellar (2014)
Kolo... chci to kolo !
22 Jump Street (2014)
Nejlepsi je jak se film nebere vubec vazne a dela si ze sebe srandu. To bavi mnohem vic nez cokoliv jinyho :)) a zaverecny titulky jedna velka bomba :D