Recenzie (138)
Stratené dievča (2014)
Ach Davide... ty tvoje filmy jsou tak strašné, až jsou úplně boží. Úžasný film s úžasným obsazením hlavních rolí, víc k úžasné "Zmizelé" nemám co dodat.
Strážcovia Galaxie (2014)
I AM GROOT!
Maska (1994)
Tohle je pro mne nezapomenutelný film. Šíleně ulítlý humor s Jimem Carrym, který vyvolává až brutální záchvaty smíchu, tento film pro mě prostě nemá chybu.
Captain America: Zimný vojak (2014)
Jsem fanoušek Marvelu a zapřisáhl jsem se, že si nenechám žádnou filmovou pecku od nich ujít a jsem opravdu rád, že jsem tak udělal. Četl jsem i komiksovou předlohu, která mě dostala, ovšem film mi nechal hubu otevřenou dokořán ještě hodně dlouho. Ta temná thrillerová atmosféra doplněná vtipnými dialogy a pořádnou adrenalinovou akční jízdou! Anthony a Joe Russo jako režiséři odvedli neskutečně výbornou práci, hudba Henryho Jackmana se mi líbí čím dál tím víc(použití hudby od Alana Silvestriho ve filmu mě jenom potěšilo:) a mí oblíbení herci, s kterými se v budoucnu ještě mnohokrát setkáme(..tedy.. alespoň v to doufám). Jediné mínus na celém filmu, je náš český název, film se měl prostě uvést jako Winter Soldier.. Návrat prvního Avengera? - Bléé! Upřímně ale nevím, jak to čekání na Blu-Ray vydržím. P.S.: Mistr filmových Cameo-rolí Stan Lee a Quicksilver se Scarlet Witch na konci filmu... prostě PECKA!:) P.P.S.: Chris je velmi fajn herec a Scarlett je pořád nádherná..to je fakt, který jsem psát ani nemusel, ale už se stalo. P.P.P.S.: Navzdory svému věku je Samuel neskutečný borec. P.P.P.P.S: Sebastian Stan je sympaťák a Winter Soldier nemá chybu, z Roberta Redforda mě skoro mrazilo po zádech..brrr. P.P.P.P.P.S.: Ano, vím.. těch "P" je už vážně hodně. Omluvte mne, jsem pouze(=neskutečně kurevsky) nadšený... a je mi 14. :-D
Avengers Přísně Tajné: Black Widow a Punisher (2014)
Anime nemám rád, ale tenhle filmek se hned zařadil mezi mé oblíbené. Punisher je moje velmi oblíbená postava a Black Widow také. Oba dva jsou taky důvodem, proč jsem se na AC:BW&P musel hned podívat (teď zkusím ještě dohnat Iron Mana). Animace pěkná, příběh hodně dobrý, hudba je OK, Black Widow a Punisher jsou super. Málo chybělo do plného počtu. P.S.: Kdyby byl v takovém podání animovaný film o Punisherovi se stejným dabérem, tak by to bylo super, protože Punisher tady vede.
One Direction 3D: This Is Us (2013)
Admini ČSFD by měli hodně uživatelů zabanovat. Rád použiji jednu ze svých hlášek: "Hateři zasraní". Lepší než "Michael Jackson's This Is It" to není, ale s klidem mohu říct, že jsem viděl velmi příjemný dokument o velmi fajn skupině. One Direction mám rád, dobře se poslouchají a ty úžasné nadávky na ně jsou k smíchu.
Na život a na smrť (2013)
Jeden z filmů, na který jsem dlouho čekal. Mezi válečné filmy přibyla další pecka. Chválím hlavně za výborně natočenou akci, ta neměla chybu a příběh je také výborný, smutný a doplněný skvělými dialogy.
Komorník (2013)
Nádherný film plný skvělých hvězd. Nemám slov!
Vysoká hra (2013)
Trochu slabší 4 hvězdy, ale nemění to nic na tom, že se mi film líbil a bavil mě, hlavně Block v podání Afflecka. Jenom hateři a "chytrolíni" mohou říct, že neumí hrát, klasika.
Riddick: Temná hrozba (2004)
Takový pěkně jednoduchý a hodně COOL :-), jeden z mých nejoblíbenějších Animovaných kraťasů.