Recenzie (94)
Ví o tobě (2021) (seriál)
Seriálová verze filmu Klíč s Kate Hudson. Neurazí, ale vystřelenej z kecek jsem z toho nebyl.
Beverly Hills 90210 - U4EA (1991) (epizóda)
dvě hvězdy navíc - za Tones on Tail a The Sisters of Mercy :-)
Hľadám Amy (1997)
Nejlepší film Kevina Smitha a jeden z mých TOP 3 filmů vůbec.
Hačikó: Príbeh psa (2009)
Trochu sladkobolné, ale pořád kvalitně udělané.
Spalovač mrtvol (1968)
Nejlepší český film vůbec.
Počiatok (2010)
I přesto, že se řadím mezi fanoušky Lea DiCapria, tenhle film mě prostě nikdy nevzal.
Schindlerov zoznam (1993)
Mrazivě sugestivní svědectví o hrůzách války.
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Film, který právem patří na čelo všech filmových žebříčků. Herecký koncert Robbinse a Freemana, geniální kamera i režie.
Atlas mrakov (2012)
Viděno včera. Pár technickejch mušek, který ale nerušily, musím určitě vidět víckrát. VIVAT!
Titanic (1997)
Kdy jindy si tenhle film pustit než právě dneska....