Recenzie (99)
Deti Nagana (2023)
Milé překvapení. Dětské filmy se navíc už moc netočí a je vidět, že si tvůrci dali s 90tkovou atmosférou záležet. Škoda jen těch prkených výkonů většiny dětských herců, ale ten film má srdíčko.
Apollo 10 1/2: Dítě kosmického věku (2022)
Krása a nejlepší Netflix od K zemi hleď!
Pripojení (2021)
Je to vážne jízda!!!
Orol Eddie (2016)
Povznášející :-)
Revenant Zmŕtvychvstanie (2015)
Tohle by si měl v kině každý prožít !!!
Transcendencia (2014)
Je to jako hodně slabá epizoda Krajních mezí, ale natažená na dvě hodiny. Po dlouhé době civilní Depp je sice osvěžující, což ale nezabrání tomu, že film je po zajímavě vyhlížejících cca 40. minutách velká nuda a já už si z něj vlastně nic nepamatuju, což je možná dobře.
Nezabudnuteľné prázdniny (2013)
Chci za kámoše Sama Rockwella.
Láska nebeská (2003)
Nebeská romanťárna a láska už asi na celý život.
Dokonalý zmysel (2011)
Smyslová Love Story.
Avatar: Posledný vládca vetra (2010)
Aj, tak málo zábavy za tolik peněz (150 mil.!!!) Po ženě ve vodě přišel chlapeček ve zmrzlé vodě, aby zabránil válce mezi národy živlů. Bohužel zjistí, že ovládá pouze větry.......... Film má slušnou výpravu a výbornou, epickou hudbu J. N. Howarda.