Recenzie (4 349)
Drahí súdruhovia! (2020)
Strašlivý, dokonalý film. Nejen o zhoubnosti ideologie, ale i o národu, který je schopen ji přijmout držet se jí a generace ji držet při životě.
Tohle bude bolet (2022) (seriál)
Nějak mi to vzdor všeobecné chvále nesedlo. Jako by se serikál nemohl rozhodnout, jestli má být komediální, anebo kritcký. Stejně jsem se já nemohl rozhodnout, jestli se mám bavit, anebo zamýšlet. Chvílemi jsem se nudil.
Povozník smrti (1921)
Přes odstup času místy seldování vyžaduje dávku trpělivosti, ale ve výsledku mimořádně silné drama.
Oppenheimer (2023)
Lehké zklamíní, Oskar Neoscar. Neůměrně dlouhé, místy ne úplně srozumitelné, provázené nepříjemnou hulákající hubdou. O situaci ve Spojených Státech a Los Alamos dané doby podle mého zajímavěji vyprávěl seriál Manhattan z let 2014 - 2015. Film pro mne zachraňují herci a velkorysá výprava.
Zátopek (2021)
Poctivě odpravovaný, zejména Václavem Neužilem dobře zahraný film. Ale všecho jako by v něm bylo málo. Kde má být humor, je málo vtipný, kde by mělo fungovat napětí, tam se ho příliš nedostává, kde by měl zaznít bonmot, je plytký a nedotažený.
Blízko (2022)
Jo jo, srdceryvné to je, ale zdlouhavé k nepřečkání.
Stratené ilúzie (2021)
Velmi povedená adaptace románu. Jako ve většině takových případů stačí pokorně se poddat předloze a sehnat dost peněz.
Dr. House (2004) (seriál)
Výtečný House, dobře napsané a vypointované historky. Kdo byl někdy v nemocnici ovšem ví, že pohádky se dějí jenom v televizi.
Had (2021) (seriál)
Mimořádně povedený, vkusně natočený seriál.
Kalifát (2020) (seriál)
Snímek, ze kterého jde strach. Strach z hlouposti, bezcitnosti, fanatismu a zaslepenosti. Velmi poučné, zejména když si člověk uvědomí, že pravdivé. Pátou * jsem nedal jen kvůli několika nelogičnostem a přitažením za vlasy ve scénáři.