Posledné recenzie (350)
Brutálne teplo (2023)
Brutální béčková blbost, vydržel jsem jen necelou půlhodinu. Od tak oceňovaného a protlačovaného filmu jsem čekal méně amatérismu a aspoň nějakou smysluplnost.
Duna: Časť druhá (2024)
****1/2
Temný prípad - Nočná krajina (2024) (séria)
Sice trochu posun od kriminálky True Detective k mysterióznímu Fortitude, ale za mě solidní série s nepochopitelně nízkým hodnocením od ostatních.