Obľúbené filmy (10)
Ostrov (2005)
Gladiátor (2000)
Križovatka smrti 2 (2001)
Next (2007)
Uhol pohľadu (2008)
S filmom som absolútne spokojný. Tá vratná smyčka síce už začala nudiť, ale nakoniec to bolo vynikajúce. Rozhodne by som si ešte pozrel niečo v tomto štýle. Kvalitne spracované.
Vyjednávač (1998)
Karmínový príliv (1995)
Som nútený dať plné hodnotenie... Jednoducho si musim priznať, že ponorkové filmy sú moja parketa. Vidím tu istú podobnosť s K-19, ale v tomto prípade sa mi to páčilo viac.