Recenzie (1 243)
Príchod z minulosti (1999)
Jak přežít atomovou válku a vrátit se do "zničeného" světa z trošku jiného úhlu než vážná Sci-fi :-) Ani si kolikrát neuvědomíme, jak moc se za pár let změní naše okolí i myšlení. Dobrá a vtipná komedie.
Dvanásť rozhnevaných mužov (1997) (TV film)
Při porovnání s původním filmem bych dal svůj hlas o 40 let staršímu snímku s Henry Fondou a Jiřím Voskovcem, který znám dokonale a pouštím si ho pravidelně už hodně let. V každém případě se jedná o výborný remake, který svému "tatínkovi" neudělal pražádnou ostudu :-)
Manuela (1991) (seriál)
Není to úplně zodpovědný, protože jsem nikdy neviděl víc než 5 - 10 minut, ale pro zhodnocení to stačilo bohatě.
Ach, tie baby! (2000)
Průměrná romantická komedie s dost předvídatelnou zápletkou. Na druhou stranu se na Claire Forlani (hvězdička navíc) dá vždycky koukat :-)
Bezcitní ľudia (1986)
Nebyla to zase až taková hrůza, jak jsem čekal. Ten příšernej dabing ale srazil veškeré snahy minimálně o stupeň dolů.
Božská lesť (1996)
Příjemná romantická komedie o ztracených dopisech a tajných přáních. Objevená přání v dopisech "pro Boha" se rozhodne parta třídičů pošty tajně plnit. Greg Kinnear je pro takovéhle role přímo stvořen a Garry Marshall by mohl předmět "romantická komedie" vyučovat na škole.
Fanfan tulipán (1952)
Francouzská dobrodružná klasika s nepřekonatelným Gerardem Philipem a nádhernou Ginou Lollobrigidou. Možná to bylo tím, že jsme byli zásobeni ze západu především francouzskou produkcí, ale na tyhle filmy jsou nejkrásnější vzpomínky :-)
Podraz (1973)
Jeden z filmů mojí TOP 10. Skvělý scénář, režie a opravdu vynikající herecké výkony nejen hlavních postav, ale celého osazenstva sázkové kanceláře. Škoda, že spojení Redford - Newman nepokračovalo ještě v pár dalších filmech. Titulní skladba se svázala s tímto filmem jako málokterá jiná dvojice film - muzika.
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
Nezapomenutelný šéf gangu a samotářský zabiják v podání Newmana a Redforda. Dva slavní kriminálníci z dob dobývání západu jsou vykresleni tak sympaticky, že jim nějakou tu mrtvolku počestného občana a bankéře odpustíme :) ... Kdyby dnešní akční režiséři zobrazili konec tohohle filmu, tak by to určitě byla totální krvavá lázeň, která by ale rychle upadla v zapomění přebitá jinou krví z jiného filmu. Na tenhle konec se ale zapomenout nedá. Zato svou cestu z kina jsem si druhý den už nepamatoval...
Tajomná žiara nad Pacifikom (1980)
Filmové cestování v čase je moje oblíbené téma. Zde vylepšeno o cestu celé moderní letadlové lodi do klíčového momentu druhé světové války. Zajímavý film s výborným Kirkem Douglasem rozhodně stojí za to vidět.