Obľúbené filmy (10)
Big Lebowski (1998)
Tak tohle je má srdeční záležirost...Coeni v nejlepší formě, nezaměnitelný humor.Nestačím vyzvednout všechny superlativy, jak řekl Golfista...tolik skvělých hereckých výkonů...opravdu těžko říci, kdo více exceluje, jestli povalečský Bridges v roli Duda, Goodman nesnášející nihilisty nebo menší, ale sakra výrazná rolička John Turturra jako Ježíše :D, ...10/10
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
Olovená vesta (1987)
Polovina filmu z výcvikového tábora je naprosto, ale naprosto nepřekonatelná i pro samotného Kubricka...výhrou tohoto filmu bylo obsazení Lee Ermeyho, který pucuje své "svěřence" jak jen se dá(asi pěkně načerpal z vlastní zkušenosti) ...při jeijch úvodním nástupu jsem díky němu málem posr*l smíchy...film možná trochu upadá po "otočení" do Vietnamské roviny, ale pořád si drží svou kvalitu...poslendí scéna je solidně depresivní...a ten soundtrack...krása krása...jeden z nejlepších snímků "o" vietnamu
Scarface (1983)
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Posledný Mohykán (1992)
Apokalypsa (1979)
Filmové synonynum deprese. Redux verze povinností.
James Bond: Casino Royale (2006)
Po druhém promítání přecijen musím hvězdičku přidat, nějak mi původně překážela stopáž...ale napodruhé jsem se nenudil vůbec.Sice to zkrátka nebyl "pan dokonalý BOND", jak ho známe, ale i tu zamilovanost mu odpustím...nehledě na to, že Eva Green ve večerních šatech byla vážně kus, tak se mu ani nedivim.Nakonec, přes všechny ty pochyby a diskuze, co se okolo Casina R. točily...vznikla velica kvalitní akčňárna a netradiční Bondovka, kterou ale asi i tak zařadím k těm nejlepším.
Barmská harfa (1956)
McCabe a paní Millerová (1971)
Tenhle film se s mým stárnutím pomalu stává jedním z nejoblíbenějších. Ať je to neopakovatelnou harmonií obrazu a hudby L. Cohena, lehkostí vykreslení jedinečných charakterů nebo střetu lidské tvůrčí naivity s "pure zlem". Je radost sledovat každou jedinou pomalou minutu.