Posledné recenzie (98)
Star Wars: Vzostup Skywalkera (2019)
Ale tak jako pokus o komedii či parodii na SW to nebylo úplně špatné, místy jsem se i zasmál (ne že by to bylo vtipné, ale spíš trapné a vtipně trapné ve stylu co to jako zase vymysleli?!), ale počítám, že to asi nebylo úmyslem tvůrců. Nebo snad v popisku filmu není napsán ten správný žánr?!
James Bond: Skyfall (2012)
Bond pokročil podobně jako Temný rytíř, více realističtější, více deprimující, více současnější. Těm kterým chybělo v Quantum of Solace prohloubení postav, příběh, scénář, pořádný záporák atd. si to zde užijí do syta, na tento díl se musí dívat z jiného pohledu a vychutnávat si kameru a skvělé nápady. Pak je tu ještě pořád rozdělení fanoušků na ty co chtějí starého dobrého Jamese, gentlemena a casanovu, kterého skoro nic netrápí a se vším si poradí naprosto bez problémů, to v dnešní době prostě už neuspěje, je potřeba něco hlubšího a taky ho po těch letech změnit a jít s dobou. U Batmana to vyšlo a stejně tak je to i u Bonda! PS: Bardem je fakt psychopat! :-)
Expendables: Nezničiteľní 2 (2012)
Akční nářez!!! Člověk musí vzít v úvahu, že to má být a je to film na styl 80. let a tak ho i brát, jasně, má mouchy, ale já jsem si ho vychutnal, zasmál se a užil a když se mi líbila i jednička, tak tohle prostě musí ještě víc.