Obľúbené filmy (10)
Zatratenie (1988)
Úžasné, hypnotické, silné, nádherné, surové 100%
Eyes Wide Shut - Spaľujúca vášeň (1999)
Snová, existenciálna dokonalosť.
Takí normálni zabijaci (1994)
Avantgardná filmárčina ako bič. Oliver Stone spolu s kameramanom Robertom Richardsonom vytvorili šialenú postmodernú jazdu a to vďaka omračujúcej experimentálnej forme plnej divokého strihu, rôznorodosti filmových formátov a zámerne neustaleho striedanie všemožných štýlov + úžasnej hudby. Tento podivný mix určite nestrávi každý divák, ale pre mňa tieto farebné obrazy ktoré sa mi pred očami mihali takmer dve hodiny boli neskutočným zážitkom až magickej kinematografickej fascinácie plnej vášne, divokosti, psychadélie, satiry ale aj odporného krvavého násilia ktoré treba samozrejme morálne a ľudsky odsúdiť, normálny divák sa však nad tým povznesie a aj poriadne "tarantinovsky" pobaví. Celkovo je film aj úvahou a zamyslením sa ako média vedia násilie niekedy nešťastne spopularizovať.
La luna (1979)
Naturalistické ako aj poetické stvárnenie oidipovského komplexu. Bertolucci búra opäť tému tabu a s jeho dokonalou réžiou a umeleckou kamerou Vittoria Storara sa dostáva do hĺbky psychiky a sexuality postav.
Věčnost a den (1998)
Len Boh odpúšťa (2013)
Kubrickovsky vizuálne čisté, osobité a hypnotické.
Dravé ryby (1983)
Andrej Rubľov (1966)
Big Lebowski (1998)
"Jo, Dude, pochcali ti ten tvuj zasraný tepich!"
Divokosť v srdci (1990)
Magická a veľmi vášnivá roadmovie, plná Lynchového surrealizmu.