Posledné recenzie (18)
Jan Žižka (2022)
Opravdu nechápu, co chce českej divák víc. Světově natočený, se skvělým obsazení, na nám dobře známých místech. Kritikům doporučení: pusťte si radši Kameňák.
Mestečko Twin Peaks (1990) (seriál)
Snazil jsem se, opravdu, ale vazne nevim, co je na tom tak genialniho. Po druhem dilu koncim. Jedna velka nuda.
Zaklínač (2019) (seriál)
Druhá série mnohem lepší, je mi jedno, že se nedrží literární předlohy. Vadí mi mnohdy nucená rasová rádobyvyváženost.
Posledný denníček (3)
Top 20 - filmy
1. Pán prstenů - Návrat krále (2003)
2. Devátá brána (1999)
3. Muži, kteří nenávidí ženy (2009)
4. Pán prstenů - Společenstvo prstenu (2001)
5. Indiana Jones - Poslední křížová výprava (1989)
6. Jdi na to (1983)
7. Cesta do středu země (1959)
8. Ace Ventura - Zvířecí detektiv (1994)
9. Šifra mistra Leonarda (2006)
10. Hobit - Neočekávaná cesta (2012)
11. Temný rytíř (2008)
12. Motýlek (1973)
13. Kdo najde přítele, najde poklad (1981)
14. Pán prstenů - Dvě věže (2002)
15. Maléry pana účetního (1980)
16. Hobit - Bitva pěti armád (2014)
17. Prokletý ostrov (2010)
18. Škola rocku (2003)
19. Hobit - Šmakova dračí poušť (2013)
20. Vánoční prázdniny (1989)