Recenzie (1 042)
Sedem zhavranelých bratov (2015)
hezky převedená klasická pohádka od bóži co byla němec
Dukla 61 (2018) (TV film)
Film o Gotvaldových havířích na jejichž bezpečnost komančové sra.i, chlubíce se jejich výsledky ale bezpečnost žádná, ti chlapi i dnes si zaslouží kloubouk dolů. Jinak jako film dobrý, herecký výkony tomu moooc pomohly. 4/75%
Neomanželka (2022)
jednu za snahu, dějově chudé a bez jakékoliv dávky emocí, komorní prostředí se kterým ani herci nic nenadělají i když se snaží, o tomto tématu jsou lepší seriály, tady je to moc zhuštěné, ani JRM a ELEN s tím nic nenadělají
Skrotená hora (2005)
to je zacílené na jednu skupinu a to setsakramentsky
Inferno (2016)
no tady opět narazila kosa na kámen, hlavně pro ty co znají knižní předlohu
Most špiónov (2015)
špión a zase špión a nakonec, no a to je ten problém, scénář mi nějak unikl hlavně ke konci, podle mně moc zápletek a to je hlavní problém tohodle dílka,3/60%
Monarch: Odkaz monster (2023) (seriál)
první díl super rozjezd, dvojka s trojkou taky a pak pomalu a pomálu ale jistě do hajzlu
Godzilla vs. Kong (2021)
to byla kravina, do tohodle dílka jakž takž, ale tohle je hnus
The Orville (2017) (seriál)
Tenhle séroš mně dostal na kolena, jak obsazením, tak nádhernou nadsázkou s nádechem humoru který mám rád, jo tohle je naplnej počet.
Vreskot (2022)
po letech dávám trojku