Obľúbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
Mestečko Twin Peaks (1990)
Priatelia (1994)
Teória veľkého tresku (2007)
Nejlepší reklama na Star Trek všech dob.
Walking Dead (2010)
Adrenalinová emocinální jízda, která dává fenoménu zombie kompletně nový rozměr. Scénáristé neznají slitování, nikdo z hrdinů to nemá jisté. Po některých dílech je nutná čtrnáctidenní pauza na vzpamatování mysli i žaludku. 4. díl třetí série už nikdy znova vidět nechci... Prostě za 5 hvězd.
Rick a Morty (2013)
Červený trpaslík (1988)
Černé zrcadlo (2011)
Stranger Things (2016)
Čo robíme v temnotách (2019)
Svěže starosvětský vítr do seriálového světa, který k nám přináší ducha IT Crowd, Black Books a Červeného trpaslíka. Navíc miluju všechno s upíry a chtěl bych být inkarnací Gregora a jednou si v něčem zahrát s Laszlem. Akorát setkání s Colinem Robinsonem mě vpravdě neláká. Nicméně i zásluhou tohoto energy upíra ode mě seriál dostává za 5 hvězd.