Recenzie (250)
Docent - Presso s mliekom (2023) (epizóda)
Na záver druhého dielu bolo konečne cítiť, kto sériu režíruje!
Docent - Vražda v lese (2023) (epizóda)
Nadpriemerná kriminálka s hviezdnym obsadením. Teším sa na ďalší diel.
Iveta - Episode 3 (2021) (epizóda)
Návrat k slovenskému priemeru. Kúzlo prvého dielu je preč a nastúpila nuda. Zápletka s bratom má potenciál, dám šancu ešte jednému dielu.
Zátopek (2021)
Jeden z tých filmov, po ktorých sledovaní človeku zostane zážitok ešte aj na druhý deň. Nenápadná ale skutočná kinematografia so srdcom a dušou. Herecké výkony sú skvelé a atmosféra skutočne dobová a pôsobiaca autenticky. Bravó.
Želanie pre Ježiška (2021)
Na poľský originál to nemá. Pekný film, ale emočne viac plochý a herecky ani zďaleka tak podarený ako jeho predloha. Stačí vidieť raz a potom sa vrátiť k Listom do M.
Zakliata jaskyňa (2022)
Komplikovaný a nie príliš originálny príbeh. Nesympatické postavy. Hviezdička navyše za zábery prírody.
Tajomstvo starej bambitky 2 (2022)
Sympatickí herci a krásna hudba. Prosím si viac takýchto rozprávok!
Veselé vánice (2022) (seriál)
Vianočné pohladenie po duši na severský spôsob. Nie príliš veselý, ale zato seriál plný ľudskosti, ktorý sa drží na uzde pred prílišnou dávkou vianočnej gýčovitosti. Oplatí sa pozrieť.
Noc plná zázrakov (2011)
Pre mňa absolútna vianočná klasika, ktorá ma vždy dojme. Stredoeurópska Láska nebeská, ktorá je mi akosi bližšie a zároveň viac zahreje pri srdci.
Doručení do Vánoc (2022)
Príjemná zmena oproti bežnej vianočnej produkcii Netflixu. Poliakom tento žáner ide.