Obľúbené seriály (10)
Dexter (2006)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Basilisk: Kóga ninpó čó (2005)
Log Horizon (2013)
Gungrave (2003)
Kenpú denki Berserk (1997)
Goblin Slayer (2018)
Vinland Saga (2019)
Ze začátku dobrý, pak mi přišlo, že to trošku ujíždí někam jinam. Askelaad nakonec docela zajímavá postava, zato hlavní hrdina byl celou dobu spíše na přesdržku - ostatně to Askelaad dobře vystihl. :-) Ale těším se na další sérii.