Posledné recenzie (544)
No Way Up (2024)
Nenudilo, ale je to tak moc nesmyslný, že za to se hvězdičky fakt nedávají.
The Beekeeper (2024)
Boze to je kokotina. Ayer chtěl svyho John Wicka. Chtěl, ale nemá ho, natočil klasickou Stanhamovku ale s naprosto stupidním scénářem. Rekl bych ze Ayerovi od Training day a Harsh times uz nikdy nic dobryho nenatoci.
Láska, stalking, vražda (2024)
Dobry ale mohlo to byt jeste trosku lepsi. Kazdopadne dobra svine