Recenzie (75)
Mladá dáma (2024)
... tohle nestojí za recenzi, vyhněte se tomu ... stupidita ... princ Bajaja gengerově naopak ......
Duna: Časť druhá (2024)
Zopakuji, co jsem napsal k prnímu dílu. Jsem fanoušek knižní předlohy, řekl bych až nekritický. Přečetl jsem úplně celou sérii několikrát. O to opatrněji jsem přistupoval k filmu. Film je výborný, velkolepý. Na nejvyšší příčku ovšem vyzvihuji jak se podařilo zhmotnit svět Franka Herberta vizuálně. Zcela dorovnali a překonali moji fantazii. Přesně tak by měl vypadat červ, karyól, toptéra, laserpal, starý Leto, mladý Leto, Duncan Idaho, Stilgar, Harkonnen a poušť. Možná Jessiku jsem si představoval více sexy, ale budiž. Vizuál je dokonalý. Jakoby někdo zhmotnil svět vykreslený v knize. To se vidí málokdy. Ve druhém díle navíc získal film na dynamice a spádu. Režisér si velmi dobře poradil s přenesením knihy na plátno, což je u Duny nadlidský úkol, protože polovina knihy se odehrává v myšlenkách. Opravdový zážitek. Díky!
Anatómia pádu (2023)
Verbal jenom naznačil, ovšem když si přečtu co napsala představitelka opačné sociální bubliny, tak prostě vím, že se tomu musím vyhnout na sto honů. Mě z té rádoby intelektuálštiny naskakuje husí kůže. To je exhibicionismus v té nejryzejší podobě.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Recenzovat nebudu, většina to už udělala za mne a lépe.
Nepřítel (2013)
Proboha! Vy rádoby umělečtí recenzenti, co jste se u téhle ultrasračky jakože udělali, to si nedovedete připustit, že i takový velikán jako je Villeneuve občas uletí a natočí ultrakokotinu? Ano z toho "filmu" mrazí, mě ale mrazí z toho, kde vůbec někdo vzal odvahu a pustit tohle na plátno. Patlat se v plesnivém těstu a za každou cenu v něm hledat chleba je zoufalé. Prostě tam není. V tom filmu není nic, nic.
Pod kožou (2013)
Totální sračka hluboko pod úrovní studentské experimentální práce zvící týden práce. Až neuvěřitelně ubohé. Rádoby umělecké laciné nic.
Saw X (2023)
Vyčpělé. Ohrané. Zcela bez nápadu. Osobně jsem viděl myslím dvojku, byla sice nechutná ale zajímavá. Pak nějakou snad šestku, to už bylo jenom nechutné. A tohle? Mám obavu, že se hromada perverzáků u toho ani neukojí a je nebezpečí, že vyrazí do ulic pitvat nevinné oběti.
Boudica: Královna válečnice (2023)
Ani to nezkoušejte. Pravidelné pondělní televizní inscenace Československé televize byly proti tomuto oskarovými mohykány. Rozpočet odhadem nepřesáhl tisíc liber. Kurylenko! Ty náno. To byla úplná katastrofa. Katastrofa. A více se mi ani nechce psát, prostě to nestojí za to.
Mission: Impossible Odplata - Prvá časť (2023)
Řekl bych začátek konce, další díly už budou jen pádem do propasti. Všechno je tam jeté jako z bazaru. Od botoxového dědka, až po tu znělku. Rádoby akčně vtipná scénka s malým žlutým autíčkem by se možná tak hodila do Četníka ze Saint Tropez, zde však překročila práh trapnosti, upocenosti a nevtipnosti. Plošinovka v rozjetém vlaku už byla taky tisíckrát zpracovaná a neměla absolutně ničím co překvapit. Jediný, kdo nestárne je tlustý negr. Skoro ho podezřívám, že má mladšího dubla. Cruise už nemá svým ksichtem absolutně co nabídnout. Šibalskou mimiku odstranily kila botoxu. Zbylo prázdno.
Ještěr (2023)
Zcela průměrná tuctovka. Del Toro tady jede na čtvrt plynu, víc mu role nedovolila. Nic originálního, vše už stokrát viděné i promleté. Na dlouhé zimní večery vyhovující.