Posledné recenzie (5)
Nehanební bastardi (2009)
Nemôžem si pomôcť, ale toto zďaleka nie je taký skvost ako Pulp Fiction či Osem hrozných. Hoci herecká zostava bola parádna, predovšetkým hlavný sliziak v podobe Christopha Waltza. Horšia tarantinovka je už len to Auto-zabijak. No asi si to musím pozrieť viackrát ako ostatné snímky. A možno mi nesadlo ani zasadenie. Na túto tematiku mám radšej vážne filmy.
Zabudnutá zem (2022)
Čakal som, že tento film bude niečo ako Maják. Ono namiesto čiernobieleho obrazu bolo akési zaoblené 4:3 a bol tu aj konflikt mladého so starým, ale na spomínaný film to nemalo. Na hviezdne obsadenie si moc nepotrpím, tak asi uškodilo cestovanie a priveľa postáv, ale zase pohľad na islandskú prírodu bol super.
Pa a Pi (1986) (seriál)
Moje prvé sci-fi a zároveň strašná nostalgia :) Vďaka tej prírodopisnej vložke je to však veľmi vhodné pre deti aj dnes. A na tú titulnú pesničku nezabudnem už asi nikdy.