Posledné recenzie (13)
Odložený prípad (2003) (seriál)
Když v TV občas vidím nějakej díl, hned mě zaujme a většinou dokoukám až do konce, protože mi to prostě nedá. Jenže když si ty díly pak chci pustit zpětně jak jdou po sobě, abych viděla od začátku, tak je to dost nuda a moc mě to nebere. Možná je to i tím, že tam z herců není nikdo známej. Nemám tam nikoho oblíbenýho i když je fakt, že postava Lilly je velmi výrazná. Jenže zase ty její kočky co má u sebe doma vás taky spíš odradí. Já vím, že je to tou osamělostí, ale stejně. Na někoho to může být až moc. Beze stopy za mě bylo hezčí i co se příběhů týče. Si nemůžu pomoc.
9 a 1/2 týždňa (1986)
Měla jsem tu několik AHA momentů už hned na začátku filmu.
Bez stopy (2002) (seriál)
Já na kriminálky zrovna moc nejsem, ale tuhle mám hodně ráda i postavu Jacka Malona. Někdy mi přijde, že Jack často jedná na vlastní pěst a porušuje zákony, předpisy. To jen díky tomu, že ho tlačí čas, aby našel pohřešované osoby. Někdy i ostatní agenti dělají při vyšetřování chyby, ale líbí se mi, jak jako tým všichni drží spolu. To se jen tak někde nevidí. S Jackem a Samanthou je to napnutý až do poslední chvíle. Musíte si na rozuzlení jejich zvláštního vztahu počkat až do 7. série. Když by tam bylo více milostných scén, byla by z toho i fajn telenovela. Bohužel se tam více zaměřují na krimi případy a tak je to takový neurčitý, což je docela škoda. 5 hvězdiček za to, že jsem po letech viděla všechny díly a že si na některé ještě vzpomínám. Většinu z nich jsem viděla kdysi dávno v televizi.