Recenzie (261)
Roztržitý (1970)
Připomínalo mi to místy násilně legrační delší vystoupení na úvod maturitního večírku.
7 sestier (2017)
Na tohle jsem asi už středněvěce starý nebo ještě minulestoletně citlivý. Nebo moc chytrý. Nebo málo gejmr. SPOILER: Takhle dlouho v utajení by to holky nevydržely točit. Zásahovka končí v bytě nebo před ním opakovaně "sedlácky chlumecky". Jeden z podlehnuvších (zalehnuvších) lovců se časem samozřejmě přidá na stranu kořisti. Fůra krve, smrti, šedi, plechu, trocha soft porna a rádobyemocí. Never more!
Krajina, odkiaľ prichádzam (1956)
Otřesný dabing hlavního hrdiny, muzikálové vložky a přeliv malé holčičky srazily mé celkové hodnocení.
Život (2017)
Tak přesně takovéhle filmy můžu! A že tohle a tamto "by se jako nestalo". Proč ne? Pokud máte pár zkušeností z blízkých setkání třetího druhu tak sem s nimi a ať vás nejpozději dnes v 19.30 vidím a slyším na TV Nova a zítra ať na mne vaše A4 fotka hledí z přední strany Blesku!! Komentáře: Vančura, verbal, Segrestor.
O kuratách a ľuďoch (2015)
Od A. T. Jensena jsem viděl tři filmy, a tenhle mi zatím přijde nejslabší ("Rytíři" nej, "Jablka" hned za nimi). Rozjezd je slibný, vtipný, docela "realistický", potom se to podle mě trošku motá v kruhu a reakce "chovanců" neodpovídají místu a předpokládané osobní historii. Ale byl jsem zvědavý, to zas jo.
Špindl (2017)
Bože! Zlatí Snowboarďáci a stříbrná Padesátka! Tohle vážně ne. Jedna * za zimní Krkonoše, na které mám spoustu krásných vzpomínek.
Kyslík (2021)
Jako bioformě homosapiens0928 trochu od "fochu" - ne, nepracuji v .....ckém ani kryogenickém výzkumu - mi tam samozřejmě řada věcí přijde úsměvných. Nejvíc asi - SPOILER - odhalení Lenina v 0042 : )) Proč každý filmový patogen s potenciálem k pandemii způsobuje hemoptýzu, sufuze případně nadměrnou salivaci!? A autokanylace skoro po tmě, prakticky neznatelný útlum aktivity při FiO2 0.03 a rozhodnost a vyrovnanost v samém závěru pobytu v kryokomoře? Taky mi tam chyběl nějaký přechod mezi buňkou a "okolím". Ale jo, zajímavé spojení klaustrofobického s hyperagorafobickým... nechci moc spoilovat a kazit vám dál zážitek.
Duna (2021)
"Nabušený" spektákl. Za srdce mě to nechytlo a ve filmotéce mi tento kousek rozhodně scházet nebude. Pocitově film sestříhaný ze čtyř pěti dílů nějaké prima sci-fi série. Chybělo mi tam více "obyčejného života". A to prosím viděno v kině.
Narušený (2020)
Jsem asi trochu vyšinutý, ale plná palba! Pěkný mix thrilleru a černé komedie (ty nehody, no ty vo*e!), film k navození té pravé vánoční pohody... Úplně vážně to brát nejde a taky je fakt, že jsem to zkouknul po pár recenzích včetně té páně Verbalovy (velké chacha!). V reálu by toho pikapáče policajti lapli mnohem dřív a hlavní hrdinka by to taky tak dlouho psychicky (a ve finále i fyzicky) nedávala.