Posledné recenzie (29)
Dva světy (2017) (seriál)
No comment ! Dobrá práce jak říkají "amíci".
Sedm schodů k moci (2023) (seriál)
Krásná práce a nečekané vyznamenání Primě - bravo ! Nebudu rozebírat detaily, vše obstálo bez ztráty kytičky. Jediné co považuji za zbytečné - dubléři na lůžku - škoda - autenticita se snížila... Ale nebudu kvůli tomuto handicapu odbírat 20%.
Jack stavia dom (2018)
Je to smutné, nicméně po pravdě musím přiznat jako milovník, obdivovatel, znalec a vstřícný kritik... Toto je první Larsův filmový počin, který mne nebavil, nezaujal, místy nudil, zkrátka nepřesvědčil a tedy zklamal. Celek působí jako "žaludek na vodě", kdy autor s nepochybnou ambicí díky vlastní indispozici selhává. V celku. V jednotlivostech vídím a ctím Larse a jeho jedinečnost. Nemám ten dojem jako jindy, kdy jsem nevěděl, zda mám plakat či se smát, kdy mne přinutil přemýšlet o světě v jiných souvislostech, kdy mne přinutil vidět sebe sama a jiné zcela v jiném světle. Zkrátka - Lars mi obracel svět naruby. Tentokrát to nevyšlo, můj dojem po skončení projekce byl jako po jiných slušných projektech, kde určitě tvůrce hledal, ale nenašel... 80% je za precizní detailní práci a jednotlivé myšlenkové odkazy. Pokud jsem dal 80 - kolik bych měl dát majstrštykům - od 120 do 200. Haj hou