Recenzie (66)
Tancuj Matylda (2023)
Většina z nás dopadne stejně!
Černé zrcadlo - Loch Henry (2023) (epizóda)
Mamka na domácím videu docela drsná...
Pěst legendy (1994)
Další z řady retardovaných čínských agitek, kde neplatí fyzikální zákony a lidi mluví, jak po lobotomii. Druhá za bitky.
Nič v zlom (2023)
Docela trapárna. Jednu navíc za nahou Jennifer, dobrá milfka.
V zajatí zla (2023)
Fakani mě nudí a v hororech dvojnásob. Jen v hororech podle Kinga je dám, ale tam to často vynahrazuje skvělý příběh, který Pavučině prostě chybí.
O 28 dní... (2002)
Mark asi blbě šukal, když se na něm ta kráva Selena tak vyřádila! :D Po vizuální stránce trochu horší, než nepřekonatelný Snyderův Úsvit mrtvých, ale jinak stále parádní jízda nakaženou Anglíí s výborným Murphym v hlavní roli.
O 28 týždňov (2007)
Čtvrtá je za ten parádní začátek!
Dealer III (2005)
Asi nejvíc real vyobrazení typického Poláka v zahraničí. Proč nemají ve státním znaku vidle?
Strážca poriadku - You Good? (2023) (epizóda)
Chudák Rayland. Takovou ropuchu... :D
Dvojičky (1988)
Tenhle film asi nejvíc ocení ti, kteří jej viděli ještě na VHSkách. Skvělá komedie. Divím se, že je v modrých.