Posledné recenzie (338)
Sleeping Dogs (2024)
Pekne zahraná pomaly ruzluštujuca skladačka typicky prejav Rusella Crowea jeho diela som si v poslednej dobe oblúbil nehovoriac o jeho starých tutovkach. Krásne sa všetko rozuzluje až kým pravda nevyjde najavo zo sa mi páči, typická detektívka v pomalom tempe, nakoniec to však stojí zato. Zase niečo ine ako som zvyknutý pri tomto type filmov
Trigger Point (2021)
Ani ma to neprekvapilo keď som videl hodnotenie, a je tomu tak. Skoro ma to znudilo až som zaspal. Teraz vážne chabé prejavy hercov nezakryje jedna alebo dve akčné scény. Nudne pomalé rozuzlenie príbehu, tomu tiež nepridáva na váhe. Za mňa sa to nechytá, nezaujalo ma to.
Kandahar (2023)
Nádejný film uspokojil moje potreby jak sa hovorí, len niečo sa mi nezdá možno len som predsa očakával o niečo viac.