Obľúbené filmy (10)
Klub bitkárov (1999)
Muži, ktorí nenávidia ženy (2011)
Sociálna sieť (2010)
Nevím co, ale něco z toho filmu zářilo.
Terminátor (1984)
Klasika, k tomu není co dodat.
Votrelec (1979)
Princezná Mononoke (1997)
Alica v krajine zázrakov (1951)
Útek do divočiny (2007)
Pink Floyd: The Wall (1982)
Žltá ponorka (1968)
Psychotropní filmy mám rád...