Recenzie (102)
Mission: Impossible Odplata - Prvá časť (2023)
Prumer. Hned po 2jce nejhorsi dil.
The Bricklayer (2023)
2,5* Chvilema by clovek dal 4* a chvilema 1*. Prijde mi, jak by to tocily 2 staby a pak to sestrihali tak na pul :)
Oni naklonovali Tyrona (2023)
2,5* Za Foxxe. Skoda, potencial to melo urcite vetsi, bohuzel se stejne jedna o lepsi "Netflixovku ".
Stoj, lebo mamička vystrelí! (1992)
Ctyri dětské neobjektivní hvězdičky. Jako dítě jsem to miloval.
Expendables 4 (2023)
5/10 Ale jo, cisty prumer, je to vicemene Stathamovka. Skoda nevyuziteho Tonyho Jaa i Ika, digitalni triky jsou bida, ale oproti traileru velky posun a vzhledem k vyrazne drazsim Marvelovkam ani neurazi v ramci akcniho zanru, ktery krome Wicka pracuje s vyrazne mensim rozpoctem. Dalsi dil nebude a nikomu to chybet nebude.
Elementy (2023)
3,5* vypada to krasne, ale az moc naivni. Pro deti za 5 * :)
Nikto ťa nezachráni (2023)
5/10 Mimozenstvi terapeute.
Hotel Continental - Bratři ve zbrani (2023) (epizóda)
Prvni akce na schodech super. Bohuzel hlavni postavy nevyrazne a Mela malo. 3,5*
Flash (2023)
Jedno z mala plusu je, ze to zacne tak hrozive ( scena s miminky?! ), ze to co prijde pozdeji uz vas tak neurazi. Nevyuzity Keaton, opravdu strasne triky, Ezra skazdou dalsi hlaskou trapnejsi a nudne finale odehravajici se na pousti ( asi se inspirovali u Tenetu :) ).
Psí vojaci (2002)
Nostalgie, prvni DVD k domacimu kinu na ktere jsme si a brachou nasetrili...