Posledné recenzie (29)
The Walking Dead: The Ones Who Live - What We (2024) (epizóda)
Epizoda, kterou TWD potřebovalo jako sůl.
Duna: Časť druhá (2024)
Vizuální podívaná, která pro plný zážitek vyžaduje návštěvu Dolby Atmos či IMAX. Bohužel, ve srovnání s jedničkou působil tenhle méně unikátně a postavy se zápletkou mě nijak neodpálily. Austin Butler byl skvělej, ale jinak meh ( Zendaya byla na ránu). Sorry, #DUNAHYPE se nekoná. Pán Prstenů to fakt není :DDD 8/10
Chudiatko (2023)
Audiovizuální porno.....a to doslova. Herecký výkony supr, příběh, jen ke konci už film trochu ztrácel. Jinak celkem prča 9/10
Posledný denníček (5)
TOP 10 HUDEBNÍCH ALB
1.Tool - Ænima
2.Gojira - The Way of All Flesh
3.Nine Inch Nails - The Downward Spiral (Deluxe Edition)
4.Nine Inch Nails - The Fragile
5.Napalm Death - Throes of Joy in the Jaws of Defeatism (Bonus Tracks Version)
6.Alice in Chains - Jar of Flies
7.Radiohead - Kid A
8.Radiohead - A Moon Shaped Pool
9.My Chemical Romance - The Black Parade
10.Radiohead - OK Computer