Recenzie (26)
Gen V - Season 1 (2023) (séria)
Slabší odvar The Boys, což jsem tak nějak očekával. Místy nápaditý a poutavý, ale samozřejmě obsazení trochu zaostává oproti předchůdci. Nelituji toho, že jsem to viděl, byl to příjemnej zážitek, avšak docela zapomenutelnej.
Sexuální výchova - Série 4 (2023) (séria)
Tohle se nepovedlo. Předtím problémy postav působili mnohem víc přirozeně, ale tady už smrdí ta propaganda až moc daleko a aspoň pro mě je dobře, že to končí. Tvůrčí zklamání.
Cool Girl! (2023)
Po hodině jsem z kina odešel. To raději už zajděte na to Fast X, kde uvidíte klystýr aplikaci, ale nebude to aplikováno na vás.
Evil Dead: Vzostup zla (2023)
Jako samostatný film s několika dokonce výbornými scénami, je to v pohodě. Jako Evil Dead je to hrozný.
Mandalorián - Kapitola 23: Špióni (2023) (epizóda)
Dobrá stopáž, výprava a zajímavý nápad s IG-12. Určitě nadprůměr v této sérii a snad si nechali nejlepší na konec. Každopádně nevím jestli chci další známou postavu, aby se ukázala na konci jako předtím. Myslím, že tohle by měl být boj hlavně Mandalorianů s pomocí Greefa Carga, popřípadě někoho koho jsme poznali až v tomhle seriálu, ale jestli se opět ukáže na pomoc nějaký Jedi, tak to pro mě ztratí nejspíš jiskru.
Džundži Itó: Japonské děsy (2023) (seriál)
Já jsem se sérií spokojen. Pár dílů hodně zaostává, ale některé jsou naopak provedené brilantně s propracovanou animací. Intro je naprosto super a dokonce i outro mi hodně sedlo, jelikož vás nechá svým zvláštním způsobem po dílu zpracovat co se vlastně stalo. Doporučil bych každému kdo má rád kombinaci hororu a anime nebo fanouškům Lovecrafta.
Na západní frontě klid (2022)
Stydět se za tuhle filmovou adaptaci vůbec nemusí, ale přece jen bych doporučil ty starší pro vtáhnutí do situace postav. 70%
Pán prstenů: Prsteny moci - Stín minulosti (2022) (epizóda)
Největší protiklady jsou za mě určitě dialogy a pak až moc pohádková atmosféra. Každopádně místy jsem se bavil a jako urážka Tolkiena mi to nepřijde.
Černé zrcadlo - Pád střemhlav (2016) (epizóda)
"Neznáte mě, takže vám to líto není, jenom vám je to nepříjemný, protože jsem na vás vyvalila rakovinu, ale to je v pohodě." Co se epizoda snaží říct je jasný a mohl bych o tom dlouhosáhle mluvit, ale ocením to i jako návod jak si dobrovolně přivodit depky. Dovádíme naše mozky do takovýho sociálního vězení, který nás jednou dost možná masivně reálně uvězní nebo zabije.
Drž hubu! (2003)
Chudák Quentin dostává v životě bídu za prostoduchou mysl, ale i za dobrý srdce. Smekám nad dabingem a režií, co dokázala se skromností vytřískat z některých nudných lokací tolik. Jedinej problém mám s uspěchaným koncem a první půlka filmu s poutavým intrem je mnohem lepší než půlka druhá, protože ztrácí na tempu a jde opravdu moc vidět, že hlášky vyčerpali moc rychle. Jean Reno si zaslouží pochvalu za nejlepší bitch face a vyjádření otrávenýho pocitu, pouhým mrkáním a pohybem očí. Není to geniální film, je to geniální blbost.