Posledné recenzie (5)
1899 (2022) (seriál)
Za mě docela fajn, první díly se mi ale líbily nejvíc, atmosféra na lodi, kde je spousta cestujících i cizinců, kde každý mluví svým jazykem a pak se snaží spolu komunikovat byla úžasná. Bylo krásně vidět, že někteří lidé se dokážou domluvit i tak. Pointa toho všeho byla logická, ale já na tohle moc nejsem... Každopádně mě tento počin dokopal k tomu, že zkusím Dark:)
Sny o druhé svatbě (2022) (seriál)
Překvapivě dobré, nízký počet dílů seriálu slušel, ten montechristo styl mě bavil, hlavní hrdinku jsem si překvapivě oblíbila a držela ji palce, aby tu čůzu kopla do...tamburíny (jinými slovy byla fakt dobře zahraná), v malé roličce se objevila i "Královna vedlejších rolí" která mi nejvíce utkvěla jao hackerka v Healerovi... V posledním díle při jedné scéně jsem si řekla: "Konečně!" Rozhodně nelituju času, který jsem s tímto počinem strávila.
Geunyeoui sasaenghwal (2019) (seriál)
Docela mě to bavilo, i když tento typ fanynek osobně nechápu a chvilku jsem nevěděla, jestli se za ně stydět nebo ne. Za ten nápad s obrazy a s bublinami tam ale tu čtvrtou prostě vrazit musím:)