Recenzie (14)
DMS feat. Horkýže Slíže: Rampa (2021) (hudobný videoklip)
Parádna pesnička ešte s lepšou animáciou 10/10
Päť nocí u Freddyho (2023)
Na to že som fanúšik hry fnaf tak ma film veľmi sklamal, bola to nuda v určitých častiach to bolo zbytočne natiahnuté a nebol to v podstate žiadny horror ako bol človek zvyknutý z hier fnaf série. Hra obsahuje veľmi dobrý a zaujímavý príbeh ale bohužiaľ tento film ho pokazil, animatronikovia vyzerajú vtipne a vôbec nie strašidelne ako to bolo v hre. Celý film vyzeral ako veľká paródia na hernú sériu fnaf čo ma sklamalo. Už teraz sa bojím na ďalšie 2 pokračovania ktoré majú vyjsť, dúfam že sa z chýb poučia a fnaf 2 bude aspoň priemerný film. 2* + 1* za to že je to FNaF 5/10
Bad Boys navždy (2020)
Ani pár vtipných momentov nezachráni túto sračku. 3/10
Yzomandias x Nik Tendo: Free Karlo (2022) (hudobný videoklip)
#FREEKARLO
Terrifier (2017)
Čistá lobotómia klauna ktorému celý film prepína jak 5 ročnému dieťaťu keď ho necháte sami doma, hrozný film aj keď mal len 1h 20min. Neviem si predstaviť že by som ho kukal znova len ak by som sa chcel zabiť tak by som si ho kukol aby ma to dorazilo, inú výhodu tohto filmu nevidím. Nudné sračkové scény postihnutého klauna a ľudí ktorý sa mu len pletú do cesty aby ich o 10min zabil aké dokonalé 3/10
F.U.B.A.R - The Banned Movie (2022)
Tiež som videl miesto zakázaného filmu dáku sračku kde sú kačky 💀
Kimi no na wa. (2016)
Najlepšie anime ktoré som kedy videl, animácia je na inej úrovni. Príbeh je veľmi dobrý a zaujímavý za mňa 95%
Oppenheimer (2023)
Oppenheimer je bomba🤯🤯🤯
Frankenstein (1994)
Frankenstein alebo prečo by si mal používať návod pri skladaní lega
Rambo (1982)
Rambo: První krev alebo človek ktorý spamuje HESOYAM. 4/10