Posledné recenzie (32)
Skoro normální rodina (2023) (seriál)
Taková dobrá jednohubka. Za jeden den zkouknutý, bavit vás to bude. Ale dal nad tím premyslet nebudete a podruhé si to určitě nepustíte. Celou dobu jsem byla docela zvědavá na ten konec, a nakonec mě to docela zklamalo. Jinak příběh celého seriálu za mě v pohodě
Berlín (2023) (seriál)
Čekala jsem, že to bude obsahově více zaměřené na život Berlína. Z různých období a tak. Ve výsledku to byla další loupež ve stylu La Casa - samozřejmě slabší odvar. Když pominu, že jsem čekala, že serial se formátově nebude La Case vůbec blížit, tak bohužel musím srovnávat. Byla snaha o navázáni dalším serilemo dokonalé loupeži… která teda nebyla ani z daleka tak dobrá jako v La casa. O Berlínovi a jeho životě jsme se teda nedozvěděli více, než co už jsme věděli z původní série. A bystrý dívat si taky mohl všimnout nějakých nesrovnalostí s informacemi co byly řečeny v La casa. Když ten serial budu hodnotit, aniž bych brala v úvahu jakoukoli spojitost s La casa, tak je to slabší nadprůměr. Za mě neurazí, nenadchne
Insidious: Červené dvere (2023)
Pokračování série insidious se nese v podobném duchu jako předchozí díly. Ale jak se tomu často u pokračování stává, u tohoto filmu jsem se vůbec nenudila. Tvůrci této filmové série vždycky najdou způsob, kterým do ní vnést něco nového. Oceňuju, jak se ve filmu věnoval nějaký ten čas vztahu otce a syna a ve finále vlastně i jeho napravení. Tento díl byl spíše takový o lekačkách, než o celkovém napětí, ale nemůžu říct, že bych byla zklamaná. Musím teda podotknout, že znalost předchozích dílů je klíčová. Za mě další povedený film z této série, nebude to asi trhák roku, ale návštěvou kina chybu neuděláte. Takových hezkých 6,5/10