Obľúbené seriály (9)
Hrdinovia (2006)
Uz dlhsi cas serialy ako Lost a Prison Break vedu rebricky sledovanosti. Nedavno sa k nim pridal dalsi, avsak podla mna este lepsi...Neobkukany namet, rozumne obsadenie malo znamych, no skvelych hercov a napinavy dej, si ziskal miliony fanusikov na celom skvete...a ja k nim urcite patrim...Perfektne!
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Priatelia (1994)
Pol hodinka zabavy, ktora nikdy nesklame...Ked v r.2004 serial koncil, bolo mi smutno...Avsak nastastie je to jeden zo serialov, ktore mozete pozerat dokola a neomrzia:) Perfektny humor, komicke situacie a Chandlerov suchy humor vytvorili z Priatelov kinematograficku klasiku!