Posledné recenzie (4)
Spider-Man: Bez domova (2021)
Byl jsem na předpremiéře v kině a bylo to docela dobré. Tom Holland se ukázal jako pravý Peter Parker a jestli pro lidi pořád není pravý spidey, tak už nevím. Velmi dobré završení Wattsnové trilogie, ultimatní návraty starých záporaků. Nejhorší je určitě humor, který se snad ani nedá brát vážně. No Way Home není úplně dokonalý film, ale je to slušná jízda. Myslím, že většina MCU fanoušků si to užije.
Venom 2: Carnage prichádza (2021)
Je evidentně těžké to udělat dobře. Film bez vnitřní hloubky, bez pocitů, film staví na méně postav, aby mezi sebou mohli více interagovat, každopádně moc se jim to teda nedaří. Hardy s Harrelsonem hrají dobře, ale scénář je napsaný bídně. Neuvěřitelně promarněný potenciál a jedno z největších zklamání roku 2021.
Red Notice (2021)
Upřímně, čekal jsem to mnohem horší. Film si sice vypůjčuje nápady u jiných známých filmových sériích a chvíli jsem měl pocit, že sleduji novodobého Indiana Jonese, ale dostali jsme vcelku lehce nadprůměrný akčňák. Dát Rocka a Reynoldse do dua byl skvělý nápad a pasuje jim to. Film má nějaké zábavné a vtipné sekvence, nad kterýma jsem se pobavil a užíval si je. Co mi na tomto filmu naopak nesedí je Gal Gadot, která mi na roli zlé drsňačky nepasuje. Scénu s býkem tady radši ani nebudu komentovat. Je to prostě zábavný průměr.