Posledné recenzie (16)
Malý Joe (2019)
Oceňujem vyobrazenie vedeckého prostredia, je to aj moja práca a môžem potvrdiť že často sácame kolegyne zo schodov. Film trochu zdĺhavý, pomalý, čo je bohužiaľ typickou vlastnosťou "umeleckých" filmov. Hlavná postava je sprostá, film sa síce snaží vykresľovať mozog-ovplyvňujúcu rastlinu v neutrálnom svetle (naozaj sú ľudia infikovaní alebo ide len o lakomosť a snahu zbohatnúť na novom produkte?) ale veľmi mu to nejde.
Pán prstenů: Prsteny moci - Udûn (2022) (epizóda)
Amazonskí boti očividne pracujú aj tu, lebo človek s mozgom v hlave by tomu 5 hviezd nedal. To sú podľa nich copy+paste postavy v dave, príšerné dialógy, kostýmy pôsobiace lacno ako zo Xeny (ktorá je 100x lepšia ako toto btw), armáda Númenoru zložená z 300 dobrovoľníkov ktorá sa teleportuje po svete, a epická bitka v dedine zloženej zo štyroch domov proti orkom ktorých počet sa mení v každej scéne v poriadku pre seriál ktorý sa chváli tým že má budget 1 miliardy?
Hawkeye - Ozvěny (2021) (epizóda)
Zatiaľ najlepší diel. Špeciálne treba spomenúť naháňačku v autách s veľmi dobrou, od marvelu nečakane dynamickou kamerou.