Obľúbené seriály (10)
Volajú ma Earl (2005)
Stranger Things (2016)
Black Books (2000)
Škola zlomených srdcí (1994)
Máloktorý seriál z môjho dospievania zanechal vo mne toľko nostalgických spomienok ako tento. Tie prvé série boli také priemerné ale od príchodu Dresika, Scheppersovcov, Charlieho, Mai..to bolo to pravé orechové. Je škoda že seriál nemá od doby vysielania žiadne reprízy a keď chcem zaspomínať tak musím loviť na youtube všelijaké viacjazyčné verzie.
Teória veľkého tresku (2007)
Tie roky sedemdesiate... (1998)
Priatelia (1994)
Stará dobrá klasika ktorú si ročne pozriem aj viac krát dokola. Najobľúbenejšia postava je asi Chandler Bing a jeho sarkastický humor. No až po prvej sérií sa to poriadne rozbehne a spomalí to niekde pri konci 9 série ale aj tak je stále na čo pozerať. Český dabing mi viac sadol a hlášky mi prídu vtipnejšie a trefnejšie ako v Slovenskom znení.