Posledné recenzie (35)
Fukó-kun wa kiss suru šika nai! (2022) (seriál)
To bylo taak sladké a roztomilé,ale v dobrém.Žádné přehnané drama a taky jsem se dost zasmála.
Love in the Air (2022) (seriál)
Tenhle serial mi několikrát zlomil srdce.Hlavně příběh Skyho byl neuvěřitelný a při třináctém díle jsem doslova ztratila dech.A bonusová epizoda byla vážně roztomilá.Za mě rozhodně zatím nejlepší Bl vůbec.
Love Syndrome III (2023) (seriál)
Takové celkem nic moc.Tak do pátého se mi serial moc nelíbil,pak přišli asi čtyři super díly a posledním to opět zkazili.Moc rychle a pro mě dost nelogické ukončení