Posledné recenzie (40)
Bobovy burgery (2011) (seriál)
Nevim no, ale ten seriál prostě není vtipnej. Od seriálu který patří v USA mezi vlajkové lodě vedle The Simpsons a Family Guy jsem čekal mnohem víc.
X-Men (1992) (seriál)
Nejlepší seriál mého dětství a to jsem sjížděl v TV furt jen první dvě série protože víc toho česká distribuce nenakoupila. ( do dnes se určitě všichni smějem tomu jak Trávníček dabuje půlku postav které mezi sebou mají i dialog) Až teď v roce 2024 jsem se rozhodl zkouknout úplně všechny série a je to stejně dobrá jízda jako tehdy. Samozřejmě trpí cenzurou násilí, takže Wolverine nikdy nikoho kromě robotů nerozpáře, policie a kriminálníci střílí z laserových zbraní, Logan nemluví jak dlaždič a kdykoliv měl někdo umřít (Jean, Xavier) vždycky si tvůrci našli způsob jak to obejít nebo jen dané postavy někam uklidit. Počáteční radost bohužel ale v poslední sérii vystřídalo menší zklamání, posledních 6 dílů evidentně utrpělo sníženým rozpočtem a animace je tam naprosto otřesná, příběhy jednotlivých dílů jsou totálně o ničem a jediná dobrá věc je Xavierovo finální řeč ke každému z X-menů. Každopádně naprostá nostalgie to znovu zkouknout. Jednu hvězdu musím dát bohužel dolů za ty poslední díly.
X-Men - Série 5 (1996) (séria)
Kvůli návratu X-menů v X-men 97 jsem se rozhodl že si dám maraton původního seriálu. Jako malej jsem to miloval a hodně dlouho jsem ani nevěděl že u nás se vysílala jen první a druhá řada. Po dokoukání té poslední jsem se rozhold že k ní musim něco napsat. 5. série neměla vůbec vzniknout posledních 6 dílů totálně padlo v kvalitě animace a scénáře, každý díl je spíš takový filler o ničem a někteří dabéři se už ani nevrátili např. Gambit.