Recenzie (495)
365 dní: Ten den (2022)
Čo ja viem, Massimo sa vedel slušne zahrať, aj keď Laura bola vždy len tá poslušná dobrá, manželka..ale pán záhradník, vedel pekne pokosiť trávnik, ale na konci sa z neho vykľul pekný zmrd. Záver bol šokujúci, kto by čakal že tam budú dvojičky a všetko bude naplánované ako v nejakom filme?
Zabiják (2023)
Tento užívateľ má dosť. Zo začiatku ta vypadalo dobre, zaujímavé, zabijak ktorý killuje zbohatlích čurákov, a potom sa pomstí za ublíženie jeho dcéry a začne celkom fajn vraždiť jedného po druhom za malú pomstu.
Starci (2022)
Miesto zombikov tu sú starí killing people. Dramatický, aj celkom komicky ma to bavilo.
Prci, prci, prcičky v tábore (2005)
Nič moc.
Monk (2002) (seriál)
Seriál monk nikdy neskalaml keď som prišiel domov zo školy či práce a teraz aj keď som doma, občas si ho pustím a vždy ma vie zaujať. Monk je dôvtipný, pracovitý, tuťmák ktorého prírodné živly denne provokujú, vytáčajú, hlavne že musí mať pri sebe neustále asistentku ktorá ho vždy zachrání od nežiaducích baktérií od ľudí. Perfektný seriál.
Temný dom (2020)
Žena príde o muža ktorý sa zastrelil na lodi, pretože mu to kázala smrť, pretože tá smrť chcela tú ženu, tak jej muž zabíjal ženy ktoré sa na ňu podobajú ako vajco k vajcu, nemôžem povedať žeby ma odkrývanie pravdy nebavilo.
Opičí človek (2024)
Nepoviem, že by sa mi to nepáčilo. Privítali sme do sveta Indie, kde Monkey Man, bojovník ktorý nebol príliš úspešný, bojoval čo zápas to prehra. Koniec filmu, bol zaujímavý, prelínanie svetom čo bolo keď bol malý s jeho terajším životom a ako sa z neho stal Indický John Wick, bol celkom zaujímavý prínos do deja, ale mohli to spraviť lepšie, niečo nové vymyslieť.
Prci, prci, prcičky 3: Svadba (2003)
Tato séria vždy vedela niečím zaujať, táto časť nám ukázala ako si to chlapci užili na svadbe a chudakovi ženichovi to trochu vždy okorenili nepríjemnými a nečakanými prekvapeniami. Uznávam že tu to bolo o čosi vážnejšie a chudák Stifmajster, mal od svojich trhlých kamošov vždy podporu, ale teraz šiel cez čiaru. Ale Gay bar príjemné prekvapil.
Čas na sebe (2022)
V tomto kúsku kde hrá Kevin Hart ako otec ktorý žije srdcom dušou pre rodinu, príde mi to tutrochu slabé, aj keď pár vtipných momentov kde som sa zasmial sa našlo. Jeho zájazd s bývalým kamošom, ktorý bol pokokot v dlhoch a utieral si prdel 100dolárovkami, bol celkom fajn trip na celkom fajn komédiu. Ibaže mi tam chýbal, taký ten ťah, ako poldov švagor, no ani totooo nebolo vyslovene špatné. Tie 3* tomu s kľudom pacnem.
Beowulf (1999)
Nič moc, čo sa dá očakávať od takejto tragédie. Gerald z wishu, vyzeral otrasne.