Obľúbené filmy (10)
Apokalypsa (1979)
Apokalypsa je mojím najobľúbenejším filmom vobec. Je to hlavne kvoli ÚŽASNEJ kamere, príbehu, hercami, vizuálom a hudbou. Je aj kopec iných dovodov prečo tento film milujem, ale musia vám stačit tieto slová aby ste si film pozreli.
Taxikár (1976)
Nechcem sa tu rozpísať tak to teda skrátim: Najlepší film Martina Scorseseho aký existuje. Robert De Niro ako vždy dychberúci.
Čierna krv (2007)
Zatiaľ som nevidel lepší výkon herca vo svojom živote. Daniel Day Lewis sa može rovnat jedine s Robertom De Nirom v Raging Bullovi.. Počas filmu som Daniela bral ako milého ale zároveň hrozného človeka. Pri poslednej scéne vyzeral ako samotný diabol. Jeden z najlepších filmov všetkých čias.
Zúriaci býk (1980)
Wow. Robertov najlepší výkon a absolútne geniálny film. 10/10
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Nebudem k tomuto filmu nič písať.
Klub bitkárov (1999)
Film vďaka ktorému som sa zamiloval do filmárčiny.
Temný rytier (2008)
Najlepší komiksový film.
Drive (2011)
Drive je po vizuálnej stránke jeden z najkrásnejších filmov spolu s Blade Runnerom. Príbeh má tento film jednoduchý a to sa mi na ňom tak strašne páči. Je to brutálne natočené a celkovo si myslím že to je najlepší film minulej dekády.
Princezná Mononoke (1997)
Do riti ja som nedýchal. Toto je ten najlepší animák akú som mal tú možnosť vidieť! Do anime komunity som vstúpil relatívne nedávno takže som toho videl pochopitelne málo ale toto je zatial to najlepšie čo mi toto médium predalo. Určite sa to za pár mesiacov zmení ale zatial to cítim takto: Princess Mononoke je anime ktoré ma svojím dejom odfajčilo o mnoho viac než polovica filmov ktoré som v živote videl. Dokonalá záležitosť.
Blade Runner (1982)
Film ktorý má najlepší vizuál a atmosféru. Vrchol žánru Sci-fi.