Posledné recenzie (37)
Jmenuji se Lo Ki-wan (2024)
Začátek byl super, ale spojení příběhů za mě nebyl nejlepší nápad. Bylo lepší a i syrovější, kdyby linka zůstala u Ki-wana, určitě by bylo stopáž čím vyplnit, kdyby se mu nepomohlo několika umělými nevěrohodnými berličkami, a zůstalo by to jako realisticky kruté a hutné drama. Nevím, kolik měl příběh té dívčiny společný s realitou, ale obávám se, že moc ne. A ta romantická linka už byla úplně wtf. Holku bych odkrojila, její část film hrozně srazila, a to, co se solidně budovalo 1/3 filmu dokonale spláchla do záchodu. Dávám ** za silný start.
Mladá dáma (2024)
Bylo to takové.. já nevím. Některé prvky, jako efekty, výprava a celkově vizuál, byl parádní, divím se, kolik lidí to tu haní. Drak vzhledově super. A hrdinka není úplně pitomá, i když pár blonďatých momentů by se určitě našlo. Jen nechápu, proč prostě někdy nemůže být drak jenom zvíře a predátor bez nadlidské inteligence a velice lidské povahy?! K čemu je to věčné vykecávání, moralizování a statečná gesta?! Jinak, film je extrémně feministicky laděný, divím se, že si Jenny neudělala dítě s nějakou jinou ženskou a krále nekopla do zádele, o povinném rasovém zastoupení není třeba více mluvit, je to na Netflixu, že ano... Takže jo, má to i výborné momenty, ale herectví M.B. Brown mě nijak neoslnilo a ostatní postavy jsou tam vesměs úplně zbytečné a černobílé. Dvě ** dávám za vizuál a pěknou potvoru.
Mníška 2 (2023)
Nebylo to tak hrozné, jak jsem podle recenzí čekala. Podruhé to vidět nemusím, ale k žehlení fajn :D